torstai 18. lokakuuta 2012

Niinulla 15.10.

Maanantaina oli Valolla Niinun treenit. Ensi vaikutelma radasta oli se, että kiirettä tulee pitämään :) Treenit menivätkin yllättävän hyvin! Valo alkaa selvästi kehittyä, ja osaakin jo vaikka mitä <3 Joitain juttuja listattuna:


  • Alussa hypyn takaakierto ja persjättö sivuttaiselle hypylle. Tämä meni hienosti! Olin melkein varma, etten ehdi persjättöön, mutta ehdinkin hyvin ja Valo teki hienosti!!
  • Yhdessä kohdassa kaksi perättäistä valssia hypyille. Mulle ei ole koskaan ennen sanottu, että mun valssit oli täydelliset :D JEE. Kerrankin osasin valssata! 
  • Suoran putken jälkeen eteen-lähetys pituudelle, josta tiukka käännös hypylle ja toiselle hypylle niisto. Siis Valo kääntyi aivan älyttömän hyvin. Sain sen hyvin lähetettyä pituudelle niin, että sain etumatkaa niistoon. Niiston Valo teki ihan mielettömän tiukasti, vau. Pari kertaa piti tosin treenata ajoissa alta lähtemistä, että sain Valon vielä oikealle puolellekin ;) Mutta kyllähän tuo poika näköjään kääntyäkin osaa!
  • Yhteen kohtaan piti tehdä kaksi (2) perättäistä persjättöä. Hyvänen aika, parin harjoituksen jälkeen saatiin ne tehtyä todella sujuvasti. En ois tätäkään vielä puoli vuotta sitten uskonut :D
Tässäpä nämä treenien pääkohdat. Valolla oli vielä vauhtiakin melkoisen kivasti. Ihan älyttömän hyvät treenit, kyllä kai me pikkuhiljaa kehitytään :)

Loppuun vielä uusi kuva Valosta tulevan sunnuntaisen näyttelyn innoittamana... Matkaamme siis Turku KV:een haistelemaan vähän näyttelytuulia.

Valo 20 kk.

2 kommenttia:

  1. Mäkin koitin tota persjättö-persjättökohtaa. Sain kommenttia, et koira lukee loistavasti mun epäselvää ohjausta. :D Olin vähän hukassa käsieni kanssa. :D Hyvä koira, huono ohjaaja siis. :)

    Mä lisään teidän blogin tonne mun blogin linkkilistaan. Kerro, jos ei käy! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kyllä se kohta tuotti itse kullekin vaikeuksia, itsekin muutaman kerran sitä harjoittelin ;D Lisää toki, mäki lisään sun, nyt ku tiedän et sellainenkin löytyy :D

      Poista