sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Kisat ATT:llä

Lauantaina kisattiin 3 agilityrataa, joista ensimmäisen, C-radan, tuomaroi Ritva Herrala ja kaksi seuraavaa Eija Berglund.

Ensimmäisellä radalla mua tais jännittää aika paljon ja se näkyi :) Yritin liikaa välttää Väinön ohjaamisen putkeen hypyn sijasta, ja olin myöhässä joten V hyppäsi hypyn väärältä puolelta. Toisella hypyllä jäin taaaaas pyllistelemään valssin jälkeen, joten Väinö meni väärään putken päähän. Lopuksi vielä ohjasin Väinön suorittamaan yhden ylimääräisen hypyn, kun ohjaaminen ei tainnut enää kiinnostaa, mutta muuten rata meni ihan ok :P Tosin menin ihan hapoille jo ihan alussa, hyvä että jaksoin jalkoja nostella.

Toinen rata oli paras. Olin siihen aika tyytyväinen, ja sain tehtyä muutamia aika hyviä ohjauksia, joihin en vähän aikaa sitten olisi uskonut ehtiväni, mutta enköhän poistanut radan vahingossa kamerasta. AAARRGGH, olisin kyllä tahtonut nähdä sen vielä. Noin radan puolenvälin jälkeen olin taas hitusen myöhässä, enkä saanut Väinöä käännettyä kepeille, joten se rynnisti edessä houkutelleeseen putkeen. Siitä hyl. Muita virheitä ei radalla tullut.

Kolmas rata oli ihan kauhea. Väinö karkasi lähdöstä nanosekunnin, mikä sekoitti mut taas ihan täysin. Paria pitkää kaarrosta lukuun ottamatta alku meni ihan hyvin, kunnes olin myöhässä valssissa josta kielto putkelle. Tämän jälkeen putki-puomi -erottelu ei onnistunut, ja Väinö valitsi putken puomin sijasta. Toisella yrittämällä jo onnistui, ja loppu taidettiin mennä ilman virheitä jos yleistä kohellusta ei oteta huomioon :D Olin jotenkin ihan pihalla koko kolmannen radan.

Ei siis mitkään parhaat kisat, mutta kokemusta kuitenkin :) Valo sai leikiskellä päivän aikana yksin ja muutamien pentujen kanssa. Bestis Taiston kanssa oli taas hirmuisen kiva tolskata!

Tänään käytiin vuoden ekalla uintireissulla, ja Valokin jo uskaltautui veteen.




...ääliö.

Väinö polskii.

Valo kohta 15 viikkoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti