tiistai 22. marraskuuta 2011

BAT:n kisat

Sunnuntaina oltiin Hyvinkään hallissa kisaamassa Anne Saviojan kolme agirataa. Viime kokemus joskus viime talvena tästä paikasta oli melkoinen hasardi...Muistan vain, miten kannoin Väinöä ulos radalta :D

Tämänkertainen kokemus olikin sitten kaikkea muuta. Radat olivat aika helppoja ja sujuvalinjaisia. Heti ensimmäisen radan alussa oikein säikähdin, kun Väinö lähti tulemaan ihan tykinsuusta :D Se tuli niin lujaa, etten ehtinytkään tehdä valssia A:n jälkeen, mutta sain kuin sainkin V:n heitettyä leikkauksella muurin ja hypyn yli, huh. Rata jatkui aika sujuvasti aina putkelle asti. Se olikin ihan mun kämmi, mulla ei tullutkaan niin kiire kuin olin ajatellut, ja V ei varmaan ehtinyt nähdä mun jalkoja putkesta. Yritin pelastaa tilanteen laittamalla käden putkensuulle vetääkseni Väinön mukaan, mutta eihän se mitään nähnyt, vaan rynni melkein kepeille asti. Tästä ei kuitenkaan virhettä, mutta aikaa toki paloi.

Taas jatkettin sujuvasti toiseksi viimeiselle esteelle asti. Väinö siis päätti ottaa ensimmäistä kertaa ikinä kontaktivirheen (puomin alastulolta), mistä 5. Voi että söi. Ilman näitä paria kämmiä meidän sijoitus olis tainnut olla paras tähän asti... Ihanaa kuitenkin, kun parikin henkilöä tuli sanomaan, että Väinöhän meni lujaa ja mä ohjasin hienosti :) Kiitos!

Toinen rata sitten oli vähän kiemuraisempi. Olin tosi iloinen siitä, että Väinön vauhti jatkui vielä tälläkin radalla!! Jee! Opettelin sitten yhden kohdan radasta väärin, onneksi pari tarkkaavaista silmäparia huomasivat tämän ja mulle hihkaistiin radan reunalta puoli minsaa ennen tutustumisen loppua, että nyt menee väärin :D Kiitos näille reiluille henkilöille :) Mitähän mun päässä taas liikkui...

No, rata alkoi siis mukavasti. Väinö tuli hyvin pakkovalssilla alun putkeen puomin sijasta ja siitä takaakiertoon. Muutenkin sujui hyvin tähän kyseiseen kohtaan asti, jonka olin opetullut väärin. Minähän sen muistin kuitenkin oikein, mutta Väinö päätti sen kuitenkin mennä niin kuin olin ensin opetellut. Ei siis tullut välistävetoon. Lopuksi otin vielä A:n kontaktin uusiksi, kun ei pysähtynyt käskystä, tämä rata siis HYL.

Kolmannella radalla vauhti oli jo vähän hyytynyt. Kontaktit otin nyt varman päälle, ja Väinö tekikin ne hyvin :) Rata meni ihan sujuvasti, vaikkakin vähän himmaillen, ja tulos lopulta 0 sij. 6/40. Vaikkei tulokset niin kummoisia olleetkaan ja kontaktien kanssa oli pientä ongelmaa, olin hirmuisen tyytyväinen Väinön suorituksiin!! Se meni oikeasti Väinöksi melko lujaa pari eka rataa, ja oli ihan sairaan hyvin kuulolla!! Ei mitään apinointia tällä kertaa! HIENOA Väinö! Seuraavat kisat näyttävät, oisko ainakin osasyynä se, että taas possutin Väinöä ennen startteja :) Joka tapauksessa näistä kisoista jäi hirmuisen hyvä mieli. 

Toka radalla Väinö liukastui ikävän näköisesti muurin jälkeen, mutta vaikuttaisi onneksi olevan ihan kunnossa. Ei ole ollut jumissa tänäänkään. On tuo matto kyllä melko liukas, kyllä siellä taas liukasteli koira jos toinenkin.

Tässä A -ja C-ratojen videot. Ekassa alku on vähän nurinpäin, ja toinen ei ala alusta asti, mutta kuitenkin :D 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti