perjantai 10. elokuuta 2012

Kaikkea mahdollista parilta kuukaudelta

Nonni. ihan HIRVEE tauko päivityksissä. Nyt skarpataan. Yritän tässä laittaa ajan tasalle niitä pääjuttuja :) Elikkäs...


  • Agirotu meni hyvin! Valolle tuli yksi kielto, kun mun valssi oli vähän myöhässä :) Menoa ja meininkiä ei meidän pentueelta puuttunut, ja muutamista ylimääräisistä mutkista johtuen loppusijoitus oli viides :)) Olin Valoon oikein tyytyväinen!
  • Kesäkuussa oli erikoisnäyttely. Valolle EH. Arvostelu oli sinänsä kiva, mutta tuomari tykkäsi vähän kookkaammista kavereista. Kumpikaan tuomareista ei ollut oikein mun mieleen, urosten tuomarilla oli täysin eri käsitys hyvistä liikkeistä, ja narttujen tuomarikin oli aika jännittävä ja erittäin tiukka. Lämä-siskolle samaten EH, Zili-sisko pärjäsi hienosti saaden ERI:n ja ollen ison avoimen luokan neljäs, ja Roxy-tätikin oli ERI:n kera valioluokan neljäs.
  • Agilitya ollaan treenattu luvattoman vähän. Mulla on ollut ongelmia silmän, selän, jalan ja nyt tulehtuneen sormen kanssa (oon taas saikulla). Enimmäkseen olen nyt keskittynyt Valon kanssa puomiin, se kun on vähän retuperällä. Ei hätää kuitenkaan, alkaa jo näyttää paremmalta ;) Kisoihin ei ole Väinön kanssa joudettu, minä kun olen kaikki lauantaitkin töissä näin kesäaikaan. Väinö on saanut lomailla.
  • Viime viikolla käväistiin kolmipäiväisessä Sawo Showssa. Valo perjantaina JUN ERI2, la NUO ERI1samoin kuin sunnuntaina. Arvostelut olivat aika kivat, mutta pojalle toivottiin lisää massaa :) On siis vielä ilmeisesti aika junnu, mutta itse olen tyytyväinen - eipähän ole mikään mörssäri! Hiljaa hyvä tulee! Ja olihan tämä jo eteenpäin, ERI:t joka päivä ;D Roisto-äiti sen sijaan oli pitkästä aikaa esillä, eikä syyttä: Roisto nappasi kahdelta päivältä ROP-tittelin CACIBien kera, ja lauantain SERT varmisti Roiston valioitumisen!! Oi että minä ihannoin sitä narttua. En parempaa tiedä <3 Niin, Roiston silmät myös tutkittiin tänään täysin terveiksi, jee!
  • Valo täytti toissapäivänä 18 kk ja tuli näin ollen kisaikäiseksi <3 Kisakentille ei olla silti ihan heti menossa kirmaamaan, odotetaan että ollaan vähän taitavampia :)
Valo 18 kk. Kuva Sanna Katainen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti